Caravan

Danske FRV

Sunde rejse tips, del 1: Bil & fly rejser

Rejser kan tage en vejafgift på vores kroppe og gøre os overvægtige, uanset om det er i bil, fly, eller aften blot opholder sig i et hotel. Og ferierejser sæsonen er over os. Thanksgiving er kommet og gået. Hanukkah og jul festligheder er lige rundt om hjørnet. Og glem ikke nytår festlighederne. Der er en masse festlige begivenheder, hvor du skal se og føle dit bedste, så du har en stor tid, trods rejse.

Vide om at forsøge at kombinere rejse med at være på dit A-game. Fra 2008 til udgangen af 2011, min tid brugt på rejse i gennemsnit cirka seks måneder om året eller to til tre uger på et givet tidspunkt til arbejde. Gennem den tid, jeg ringet i min rejse rutine. Nogle flyvninger ville tage tre timer, mens andre ville tage ni plus timer. Der var tilfælde, hvor jeg var nødt til at hoppe ud af et fly og være klar til at arbejde med kunder tolv timer straight.

Jeg lærte en masse om Sund og rask, mens rejser i disse år, og jeg har tænkt mig at dele det med dig i en todelt artiklen. Næste uge vil jeg følge op med mine tips til opholder sig i et hotelværelse eller en andens hjem, men i denne uge fokus på tips til rejser med fly eller bil:

Tip # 1: Undgå alkohol.

Alkohol har en større indflydelse på kroppen, mens flyvende. En god tommelfingerregel er én alkoholholdig drik i luften svarer til omkring tre på land. Min drikke af valg er en mousserende vand med en citron.

Tip # 2: Bring sunde snacks.

Ikke alene har jeg den hungriest kæreste i verden, men jeg har ikke tænkt mig at betale ti bukke for nogle middelmådige snacks, der kompromitterer min fødevarestandarder. En lille smule madlavning går en lang vej. Tænk rå eller tørret frugt, ægte beef jerky, kokos smør, og rå grøntsager.

flaske vandTip # 3: hydrat hydrat, hydrat.

Vores kroppe har en tendens til at dehydrere, mens flyvende. Lav luftfugtighed er et problem for vores hud, åndedræt og endda muskler. Drik masser af vand. Hvis du rejser med bil, så kan du ønsker at tilføje en citron, som de er kendt for at hjælpe med hydrering. På den måde behøver du ikke at lave så mange pit stop.

Tip # 4: Medbring en organisk fugtighedscreme.

Jeg er en hud fanatiker. Uanset hvad jeg sætte på mit ansigt jeg bedre kunne spise. Jeg vil ikke bare sætte nogen kemikalier på min hud. Jeg skifter mellem to fugtighedscreme: Elique Organics og 3 Piger Holistiske. Begge er fantastiske, og jeg anvende fugtighedscreme under mine flyvninger og når jeg får slukket.

Tip # 5: Få en nakkepude.

Jeg er en kiropraktor, så det dræber mig at se bobble hoveder på flyet eller nogen på bagsædet med hovedet vippes tilbage og deres munden på vid gab. Ja, det er vildt sjovt at Instagram dem, men at personen vil opleve ubehag i mindst de næste to til tre dage. Pas på din ryg.

Tip # 6: Hold dig i form og undgå overvægt.

Du kan se dumt, men du vil blive glad du flyttet rundt. Hvis du er på flyet, skal du gøre et par lunges, halve måne rejser, bag ryggen bøn udgøre at åbne dit bryst, og squat når du kan. I nødstilfælde kan du tage men det er ikke den bedste måde at tabe sig på. Hvis du tager en pit stop under kørsel, så gør væggen lunge, side lunges, ænder vandreture, bjørn kravler, og et par nedadgående hunde og Cobras. Aktiver glutes med gode morgener og fugl plukkerne. Også, skal du gøre bag ryggen bøn og fokus på kropsholdning helst du tænker over det.

Pas på dig selv under dine rejser, så du kan opleve alt feriesæsonen har i vente for dig. Ja, jeg har en masse flere neurotiske vaner jeg gøre, mens du rejser, men disse er min top seks, der ville være en stor fordel for nogen. Når jeg træder det fly eller ud af bilen, jeg ønsker at blive glødende og klar til at rocke. Cheers!

Save

Save